
بریدم از عشق و شدم دلزده ،xa0چه بهتر که هیشکی بهم دل ندهچه بهتر که تنها بشم تا ابد ،xa0جای اینکه قلبم بشه دلکدهدیگه خسته از عشق و اشک و غمم ،xa0چه خوشحالم از اینکه دور از همماز احساس که عمریه بازیچشم ،xa0نمیخوام بمونه دیگه یک کمم!!!قسم میخورم عشقو خاکش کنم ،xa0همه خاطره هارو پاکش کنمبذارید که تنها بشم با خودم ،xa0اگه میشه اینبارو خواهش کنم!!! ...
ادامه مطلب