بریدم از عشق و شدم دلزده ، چه بهتر که هیشکی بهم دل نده
چه بهتر که تنها بشم تا ابد ، جای اینکه قلبم بشه دلکده
دیگه خسته از عشق و اشک و غمم ، چه خوشحالم از اینکه دور از همم
از احساس که عمریه بازیچشم ، نمیخوام بمونه دیگه یک کمم!!!
قسم میخورم عشقو خاکش کنم ، همه خاطره هارو پاکش کنم
بذارید که تنها بشم با خودم ، اگه میشه اینبارو خواهش کنم!!!
!یادگاریها...ما را در سایت !یادگاریها دنبال میکنید
برچسب: خواهش میکنم,خواهش ميكنم,خواهش میکنم به انگلیسی,خواهش میکنم به ترکی,خواهش میکنم به فرانسوی,خواهش به انگلیسی,خواهش كردن به انگليسي,خواهش میکنم به عربی,خواهش رامین بی باک,خواهش میکنم به کردی, نویسنده: بازدید: 89