تولدم مبارک؟!؟ چه حرف خنده داری!
چه فایده داره وقتی، اینجا حضور نداری...
عجب شبیِ امشب، داره میسوزه چشمام
دورم شلوغه اما، انگاری خیلی تنهام
واسه چی زنده هستم، جشن چیو میگیرم؟
من امشبو نمیخوام، دلم میخواد بمیرم!
تولدم مبارک ؟! وقتی دلم گرفته؟
هوای خونه دلگیر، بغض گلومو گرفته؟
تولدم مبارک ؟! وقتی شکسته قلبم؟
وقتی دیگه پیشم نیست، وقتی که پر دردم؟
هیشکی خبر نداره، چقدر هواشو کردم
چقدر دلم میخواد که، باشه، دورش بگردم
هیشکی خبر نداره، دارم به زور میخندم
نمیدونن چرا من، چشمامو هی میبندم
چشمامو من میبندم، تا منتظر بشینم
شاید تو این سیاهی، بازم اونو ببینم!
