!یادگاریها

متن مرتبط با «چهل سالگی من» در سایت !یادگاریها نوشته شده است

چهل سالگی...

  • نیلوبلاگ

    xa0 چهل سالمه رو به پیری میرم با موهای زیبای جو گندمی حواسم ولی پرت و گیج توام تو که سردی و از نگاهم گمی خجالت نداره ، من عاشق شدم اینو هر کسی با نگاهش میگه چه جوری بگم باتو این حسمو بگو تا بدونم ، گناهه اگه xa0 شدم عاشقی که شبا تب کنه بیا دست رو پیشونی من بذار توو عمق چشام خیره شو و ببین چه کردهxa0 با هام بازیه روزگار xa0 نترس از نگاهای بی عاطفه به سن و به سالِ مگه عاشقی یه دنیا اگه حرف پشتم باشه به عشقی چنین بی ریا لایقی xa0 نباید به روم بسته شه چشم تو بیا این گلا رو توو دستام ببین پر از زخمِ ...

    ادامه مطلب