!یادگاریها

متن مرتبط با «کاشکی میشد» در سایت !یادگاریها نوشته شده است

کاشکی...!

  • نیلوبلاگ

    این روزا هیچی برام جالب نیستشدم از تموم دنیا دلزدههمه پشت سر من حرف میزننمیگن افسرده به دنیا اومدهاین روزا ، بدجوری قلبم گیرهحال و احوال دلم ناجورهنفسم میگیره از نامردیخوشحالی ، xa0این روزا از من دورهغم گره خورده به روزگار مناین روزا ، از همه دلگیرم منتوی آینه با خودم حرف میزنمتوی مهمونی من ، بازم من!رفتی از اینجا پدر بدون منرفتن تو غصه دارم کردهنیستی اما ، همه جا همرامیبه نبودنت ، کی عادت کرده؟***باعث این همه تنهایی ، کیان؟باعث این غم و غصه ها ، کیان؟واسه این حال دلم مدیوننکاشکی قبل رفتنم به خ...

    ادامه مطلب